دیدبان

انتشار اسنادی علیه السیسی/ از ترور تا کوتا

انتشار اسنادی علیه السیسی/ از ترور تا کوتا

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، برخی پایگاه‌های مصری به نقل از «عمر العفیفی» ژنرال بازنشسته مصری که مقیم آمریکاست، گزارش دادند که طی چند روز آینده اسنادی منتشر خواهد شد که دست داشتن «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر در برخی اقدامات خرابکارانه در مصر را نشان می‌دهد.

بر اساس این خبر که در پایگاه «مکملین» مصر، منتشر شده است فیلم برنامه ریزی السیسی برای ترور «عمر سلیمان» معاون رئیس جمهور مخلوع مصر در سال ۲۰۱۱ منتشر شده است.

بر اساس این خبر السیسی همچنین با اسنادی که به دست آمده در مرگ چند سرباز مصری در الرفح در ماه رمضان گذشته نقش داشته است.

در ادامه این گزارش آمده است که فایل تصویری در میان اسناد فاش شده وجود دارد که در آن رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل، وزیر دفاع آمریکا و السیسی برای کودتا علیه «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر برنامه ریزی کرده‌اند.

عمر العفیفی که اعلام کرده طی چند روز آینده این فایل‌ها منتشر خواهد شد اعلام کرد السیسی به همه فرماندهان نظامی مصر بدی کرده است به همین دلیل همه آنها منتظر فرصتی برای ضربه زدن به او و در نهایت تلاش برای سرنگون کردن السیسی هستند.

العفیفی به زمان دقیق انتشار این اسناد اشاره‌ای نکرد. در ماههای گذشته نیز فایل‌های صوتی از السیسی به بیرون درز کرده بود که او علیه برخی سران عرب و عربستان سخن رانده بود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن